Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 16 gevonden artikelen
 
 
  How Do Secondary-School Teachers Design STEM Teaching–Learning Sequences? A Mixed Methods Study for Identifying Design Profiles
 
 
Titel: How Do Secondary-School Teachers Design STEM Teaching–Learning Sequences? A Mixed Methods Study for Identifying Design Profiles
Auteur: Grimalt-Álvaro, Carme
López-Simó, Víctor
Tena, Èlia
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 23 () nr. 1 pagina's 235-260
Jaar: 2024-03-12
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland