Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Productive Mathematical Whole-Class Discussions: a Mixed-Method Approach Exploring the Potential of Multiple-Choice Tasks Supported by a Classroom Response System
 
 
Titel: Productive Mathematical Whole-Class Discussions: a Mixed-Method Approach Exploring the Potential of Multiple-Choice Tasks Supported by a Classroom Response System
Auteur: Gustafsson, Patrik
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 22 () nr. 4 pagina's 861-884
Jaar: 2023-06-23
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland