Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Self and Professors’ Incremental Beliefs as Predictors of STEM Engagement Among Undergraduate Students
 
 
Titel: Self and Professors’ Incremental Beliefs as Predictors of STEM Engagement Among Undergraduate Students
Auteur: Lytle, Ashley
Shin, Jiyun Elizabeth L.
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 21 () nr. 3 pagina's 1013-1029
Jaar: 2022-04-09
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland