Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Correction to: Do Teachers’ Instructional Practices Moderate Equity in Mathematical and Scientific Literacy?: An Investigation of the PISA 2012 and 2015
 
 
Titel: Correction to: Do Teachers’ Instructional Practices Moderate Equity in Mathematical and Scientific Literacy?: An Investigation of the PISA 2012 and 2015
Auteur: Hwang, Jihyun
Choi, Kyong Mi
Bae, Yejun
Shin, Dong Hoon
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 16 (2018) nr. 8 pagina's 1629-1631
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 14 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland