Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Mathematics Teachers’ Perceptions of Resources and Curriculum Availability in Post-Apartheid Schooling
 
 
Titel: Mathematics Teachers’ Perceptions of Resources and Curriculum Availability in Post-Apartheid Schooling
Auteur: Waller, Patrice Parker
Maxwell, Kori L. H.
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 15 (2016) nr. 4 pagina's 741-757
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland