Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  OPERATIONALIZING IDENTITY IN ACTION: A COMPARATIVE STUDY OF DIRECT VERSUS PROBABILISTIC MEASURES OF CURRICULAR ROLE IDENTITY FOR INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHING
 
 
Titel: OPERATIONALIZING IDENTITY IN ACTION: A COMPARATIVE STUDY OF DIRECT VERSUS PROBABILISTIC MEASURES OF CURRICULAR ROLE IDENTITY FOR INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHING
Auteur: Forbes, Cory T.
Davis, Elizabeth A.
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 10 (2011) nr. 2 pagina's 267-292
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland