Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Experiences of Foundation Phase Teachers Regarding Reading Literacy Interventions at an Underperforming School in Gauteng Province
 
 
Titel: The Experiences of Foundation Phase Teachers Regarding Reading Literacy Interventions at an Underperforming School in Gauteng Province
Auteur: Fourie, J.
Sedibe, M.
Muller, M.
Verschenen in: Interchange
Paginering: Jaargang 49 (2018) nr. 1 pagina's 85-109
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland