Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Signaling cues and focused prompts for professional vision support: The interplay of instructional design and situational interest in preservice teachers’ video analysis
 
 
Titel: Signaling cues and focused prompts for professional vision support: The interplay of instructional design and situational interest in preservice teachers’ video analysis
Auteur: Farrell, Meg
Martin, Monika
Böheim, Ricardo
Renkl, Alexander
Rieß, Werner
Könings, Karen D.
van Merriënboer, Jeroen J. G.
Seidel, Tina
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 52 () nr. 6 pagina's 879-917
Jaar: 2024-05-02
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland