Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  When do students provide more peer feedback? The roles of performance and prior feedback experiences
 
 
Titel: When do students provide more peer feedback? The roles of performance and prior feedback experiences
Auteur: Zong, Zheng
Schunn, Christian D.
Wang, Yanqing
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 51 () nr. 6 pagina's 977-1003
Jaar: 2023-07-14
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland