Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Students’ perceptions of the impacts of peer ideas in inquiry learning
 
 
Titel: Students’ perceptions of the impacts of peer ideas in inquiry learning
Auteur: Matuk, Camillia
Linn, Marcia C.
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 51 () nr. 1 pagina's 65-102
Jaar: 2023-01-02
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland