Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Asking students to be active learners: the effects of totally or partially self-generating a graphic organizer on students’ learning performances
 
 
Titel: Asking students to be active learners: the effects of totally or partially self-generating a graphic organizer on students’ learning performances
Auteur: Colliot, Tiphaine
Jamet, Éric
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 47 (2019) nr. 4 pagina's 463-480
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland