Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Effects of problem–example and example–problem pairs on gifted and nongifted primary school students’ learning
 
 
Titel: Effects of problem–example and example–problem pairs on gifted and nongifted primary school students’ learning
Auteur: Coppens, Leonora C.
Hoogerheide, Vincent
Snippe, Elleke M.
Flunger, Barbara
Gog, Tamara van
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 47 (2019) nr. 3 pagina's 279-297
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland