Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  How to improve argumentation comprehension in university students: experimental test of a training approach
 
 
Titel: How to improve argumentation comprehension in university students: experimental test of a training approach
Auteur: Mühlen, Sarah von der
Richter, Tobias
Schmid, Sebastian
Berthold, Kirsten
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 47 (2018) nr. 2 pagina's 215-237
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland