Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Socially shared metacognitive regulation during reciprocal peer tutoring: identifying its relationship with students’ content processing and transactive discussions
 
 
Titel: Socially shared metacognitive regulation during reciprocal peer tutoring: identifying its relationship with students’ content processing and transactive discussions
Auteur: Backer, Liesje De
Keer, Hilde Van
Valcke, Martin
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 43 (2014) nr. 3 pagina's 323-344
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland