Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Student perceptions of peer versus instructor facilitation of asynchronous online discussions: further findings from three cases
 
 
Titel: Student perceptions of peer versus instructor facilitation of asynchronous online discussions: further findings from three cases
Auteur: Hew, Khe Foon
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 43 (2014) nr. 1 pagina's 19-38
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland