Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Comprehending conflicting science-related texts: graphs as plausibility cues
 
 
Titel: Comprehending conflicting science-related texts: graphs as plausibility cues
Auteur: Isberner, Maj-Britt
Richter, Tobias
Maier, Johanna
Knuth-Herzig, Katja
Horz, Holger
Schnotz, Wolfgang
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 41 (2013) nr. 5 pagina's 849-872
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland