Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  An analytical framework for analyzing student teachers’ verbal interaction in learning situations
 
 
Titel: An analytical framework for analyzing student teachers’ verbal interaction in learning situations
Auteur: Sánchez, Victoria
García, Mercedes
Escudero, Isabel
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 41 (2012) nr. 2 pagina's 247-269
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland