Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Capturing teacher students’ emotional experiences in context: does inquiry-based learning make a difference?
 
 
Titel: Capturing teacher students’ emotional experiences in context: does inquiry-based learning make a difference?
Auteur: Litmanen, Topi
Lonka, Kirsti
Inkinen, Mikko
Lipponen, Lasse
Hakkarainen, Kai
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 40 (2012) nr. 6 pagina's 1083-1101
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland