Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Assisting self-explanation prompts are more effective than open prompts when learning with multiple representations
 
 
Titel: Assisting self-explanation prompts are more effective than open prompts when learning with multiple representations
Auteur: Berthold, Kirsten
Eysink, Tessa H. S.
Renkl, Alexander
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 37 (2008) nr. 4 pagina's 345-363
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland