Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Referential perspective and instruction: A study on teacher-student interaction and textremembering
 
 
Titel: Referential perspective and instruction: A study on teacher-student interaction and textremembering
Auteur: Andrés Santamaría
Manuel L. de la Mata
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 30 (2002) nr. 2 pagina's 24 p.
Jaar: 2002-03
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland