Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 19 gevonden artikelen
 
 
  CSR marketing through social media and contextual effects on stakeholder engagement: a multinational cross-industry analysis
 
 
Titel: CSR marketing through social media and contextual effects on stakeholder engagement: a multinational cross-industry analysis
Auteur: Nasr, Arash Khalili
Rashidirad, Mona
Yoganathan, Vignesh
Sadaghiani, Ashkan Salehi
Verschenen in: Information systems frontiers
Paginering: Jaargang 26 () nr. 3 pagina's 987-1004
Jaar: 2022-06-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland