Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Do Social Media Marketing Activities Improve Brand Loyalty? An Empirical Study on Luxury Fashion Brands
 
 
Titel: Do Social Media Marketing Activities Improve Brand Loyalty? An Empirical Study on Luxury Fashion Brands
Auteur: Fetais, Abdulla H.
Algharabat, Raed S.
Aljafari, Abdullah
Rana, Nripendra P.
Verschenen in: Information systems frontiers
Paginering: Jaargang 25 () nr. 2 pagina's 795-817
Jaar: 2022-03-08
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland