Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 20 gevonden artikelen
 
 
  A Techno-Business Platform to Improve Customer Experience Following the Brand Crisis Recovery: A B2B Perspective
 
 
Titel: A Techno-Business Platform to Improve Customer Experience Following the Brand Crisis Recovery: A B2B Perspective
Auteur: Behera, Rajat Kumar
Bala, Pradip Kumar
Rana, Nripendra P.
Kizgin, Hatice
Verschenen in: Information systems frontiers
Paginering: Jaargang 24 () nr. 6 pagina's 2027-2051
Jaar: 2022-01-15
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland