Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 13 gevonden artikelen
 
 
  How university teachers design assessments: a cross-disciplinary study
 
 
Titel: How university teachers design assessments: a cross-disciplinary study
Auteur: Bearman, Margaret
Dawson, Phillip
Bennett, Sue
Hall, Matt
Molloy, Elizabeth
Boud, David
Joughin, Gordon
Verschenen in: Higher education
Paginering: Jaargang 74 (2016) nr. 1 pagina's 49-64
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland