Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
 
  How science really works: the student experience of research-led education
 
 
Titel: How science really works: the student experience of research-led education
Auteur: Smyth, Lillian
Davila, Federico
Sloan, Thomas
Rykers, Ellen
Backwell, Sam
Jones, Stephen B.
Verschenen in: Higher education
Paginering: Jaargang 72 (2015) nr. 2 pagina's 191-207
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland