Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Do price-tags influence consumers’ willingness to pay? On the external validity of using auctions for measuring value
 
 
Titel: Do price-tags influence consumers’ willingness to pay? On the external validity of using auctions for measuring value
Auteur: Muller, Laurent
Ruffieux, Bernard
Verschenen in: Experimental economics
Paginering: Jaargang 14 (2010) nr. 2 pagina's 181-202
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland