Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Personalized pricing with persuasive advertising and the value of consumer information: a duopoly framework
 
 
Titel: Personalized pricing with persuasive advertising and the value of consumer information: a duopoly framework
Auteur: Yan, Lei
Zhang, Yuxiang
Mei, Shue
Zhong, Weijun
Verschenen in: Electronic commerce research
Paginering: Jaargang 24 () nr. 3 pagina's 1533-1562
Jaar: 2022-05-26
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland