Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Let’s play! Gamification as a marketing tool to deliver a digital luxury experience
 
 
Titel: Let’s play! Gamification as a marketing tool to deliver a digital luxury experience
Auteur: Milanesi, Matilde
Guercini, Simone
Runfola, Andrea
Verschenen in: Electronic commerce research
Paginering: Jaargang 23 () nr. 4 pagina's 2135-2152
Jaar: 2022-01-17
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland