Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Does a transformation approach improve students’ ability in constructing auxiliary lines for solving geometric problems? An intervention-based study with two Chinese classrooms
 
 
Titel: Does a transformation approach improve students’ ability in constructing auxiliary lines for solving geometric problems? An intervention-based study with two Chinese classrooms
Auteur: Fan, Lianghuo
Qi, Chunxia
Liu, Xiaomei
Wang, Yi
Lin, Mengwei
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 96 (2017) nr. 2 pagina's 229-248
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland