Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Multiple representation instruction first versus traditional algorithmic instruction first: Impact in middle school mathematics classrooms
 
 
Titel: Multiple representation instruction first versus traditional algorithmic instruction first: Impact in middle school mathematics classrooms
Auteur: Flores, Raymond
Koontz, Esther
Inan, Fethi A.
Alagic, Mara
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 89 (2015) nr. 2 pagina's 267-281
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland