Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Supporting cardinality principle development: the contribution of instruction type and its interplay with child characteristics
 
 
Titel: Supporting cardinality principle development: the contribution of instruction type and its interplay with child characteristics
Auteur: Splinter, Suzanne Elise
Depaepe, Fien
Verschaffel, Lieven
Torbeyns, Joke
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 119 () nr. 2 pagina's 335-365
Jaar: 2025-02-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland