Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Book Review: Transforming mathematics education: from embodied experiences to an ethical commitment. Luis Radford (2021) The theory of objectification: a Vygotskian perspective on knowing and becoming in mathematics teaching and learning
 
 
Titel: Book Review: Transforming mathematics education: from embodied experiences to an ethical commitment. Luis Radford (2021) The theory of objectification: a Vygotskian perspective on knowing and becoming in mathematics teaching and learning
Auteur: Shvarts, Anna
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 109 () nr. 3 pagina's 677-686
Jaar: 2021-09-01
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland