Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Initiation-entry-focus-exit and participation: a framework for understanding teacher groupwork monitoring routines
 
 
Titel: Initiation-entry-focus-exit and participation: a framework for understanding teacher groupwork monitoring routines
Auteur: Ehrenfeld, Nadav
Horn, Ilana S.
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 103 () nr. 3 pagina's 251-272
Jaar: 2020-03-05
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland