Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Book Review: What is the most important source of teachers’ knowledge? Lianghuo Fan (2014) Investigating the pedagogy of mathematics: how do teachers develop their knowledge?
 
 
Titel: Book Review: What is the most important source of teachers’ knowledge? Lianghuo Fan (2014) Investigating the pedagogy of mathematics: how do teachers develop their knowledge?
Auteur: Zhao, Dongchen
Bokhove, Christian
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 102 (2019) nr. 2 pagina's 289-298
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland