Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Why I want to teach and how I feel about teaching—formation of teacher identity from pre-service to the beginning teacher phase
 
 
Titel: Why I want to teach and how I feel about teaching—formation of teacher identity from pre-service to the beginning teacher phase
Auteur: Chong, Sylvia
Low, Ee-Ling
Verschenen in: Educational research for policy and practice
Paginering: Jaargang 8 (2008) nr. 1 pagina's 59-72
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland