Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Why did people become secondary-school English as a foreign language teachers in China? An examination of the pathways, motivations and policy through a life-history narrative approach
 
 
Titel: Why did people become secondary-school English as a foreign language teachers in China? An examination of the pathways, motivations and policy through a life-history narrative approach
Auteur: Zhao, Hongqin
Verschenen in: Educational research for policy and practice
Paginering: Jaargang 7 (2008) nr. 3 pagina's 183-195
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland