Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Transformative instruction as affirmation intervention: an activity-theoretical study of children’s agency and responsible learning in a Japanese elementary school
 
 
Titel: Transformative instruction as affirmation intervention: an activity-theoretical study of children’s agency and responsible learning in a Japanese elementary school
Auteur: Yamazumi, Katsuhiro
Verschenen in: Educational research for policy and practice
Paginering: Jaargang 20 () nr. 2 pagina's 147-163
Jaar: 2020-07-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland