Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Setting formative assessments in real-world contexts to facilitate self-regulated learning
 
 
Titel: Setting formative assessments in real-world contexts to facilitate self-regulated learning
Auteur: Tay, Hui Yong
Verschenen in: Educational research for policy and practice
Paginering: Jaargang 14 (2015) nr. 2 pagina's 169-187
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland