Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Teaching for identities, writing between the “we” and the “I” paradigms
 
 
Titel: Teaching for identities, writing between the “we” and the “I” paradigms
Auteur: Zhao, Hongqin
Fei, Ying
Lin, Xiao
Verschenen in: Educational research for policy and practice
Paginering: Jaargang 12 (2012) nr. 2 pagina's 133-148
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland