Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Revisiting the Metacognitive and Affective Model of Self-Regulated Learning: Origins, Development, and Future Directions
 
 
Titel: Revisiting the Metacognitive and Affective Model of Self-Regulated Learning: Origins, Development, and Future Directions
Auteur: Efklides, Anastasia
Schwartz, Bennett L.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 36 () nr. 2 pagina's xx
Jaar: 2024-06-08
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland