Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 29 gevonden artikelen
 
 
  How Does Cognitive Load Interact with Self-Regulated Learning? A Dynamic and Integrative Model
 
 
Titel: How Does Cognitive Load Interact with Self-Regulated Learning? A Dynamic and Integrative Model
Auteur: Wang, Tingting
Lajoie, Susanne P.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 35 () nr. 3 pagina's xx
Jaar: 2023-06-26
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland