Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 28 gevonden artikelen
 
 
  A Cognitive Load Theory Approach to Defining and Measuring Task Complexity Through Element Interactivity
 
 
Titel: A Cognitive Load Theory Approach to Defining and Measuring Task Complexity Through Element Interactivity
Auteur: Chen, Ouhao
Paas, Fred
Sweller, John
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 35 () nr. 2 pagina's xx
Jaar: 2023-06-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 28 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland