Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 23 gevonden artikelen
 
 
  Do Students Effectively Regulate Their Use of Self-Testing as a Function of Item Difficulty?
 
 
Titel: Do Students Effectively Regulate Their Use of Self-Testing as a Function of Item Difficulty?
Auteur: Badali, Sabrina
Rawson, Katherine A.
Dunlosky, John
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 34 () nr. 3 pagina's 1651-1677
Jaar: 2022-03-05
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland