Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Learning to Argue Through Dialogue: a Review of Instructional Approaches
 
 
Titel: Learning to Argue Through Dialogue: a Review of Instructional Approaches
Auteur: Rapanta, Chrysi
Felton, Mark K.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 34 () nr. 2 pagina's 477-509
Jaar: 2021-09-04
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland