Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Attentive or Not? Toward a Machine Learning Approach to Assessing Students’ Visible Engagement in Classroom Instruction
 
 
Titel: Attentive or Not? Toward a Machine Learning Approach to Assessing Students’ Visible Engagement in Classroom Instruction
Auteur: Goldberg, Patricia
Sümer, Ömer
Stürmer, Kathleen
Wagner, Wolfgang
Göllner, Richard
Gerjets, Peter
Kasneci, Enkelejda
Trautwein, Ulrich
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 33 () nr. 1 pagina's 27-49
Jaar: 2019-12-18
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland