Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Effects of a Dual-Approach Instruction on Students’ Science Achievement and Motivation
 
 
Titel: Effects of a Dual-Approach Instruction on Students’ Science Achievement and Motivation
Auteur: Kadir, Munirah Shaik
Yeung, Alexander Seeshing
Ryan, Richard M.
Forbes, Anne
Diallo, Thierno M. O.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 32 () nr. 2 pagina's 571-602
Jaar: 2018-09-19
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland