Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Are Provided Examples or Faded Examples More Effective for Declarative Concept Learning?
 
 
Titel: Are Provided Examples or Faded Examples More Effective for Declarative Concept Learning?
Auteur: Zamary, Amanda
Rawson, Katherine A.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 30 (2018) nr. 3 pagina's 1167-1197
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland