Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Issues of Constructs, Contexts, and Continuity: Commentary on Learning in Higher Education
 
 
Titel: Issues of Constructs, Contexts, and Continuity: Commentary on Learning in Higher Education
Auteur: Alexander, Patricia A.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 29 (2017) nr. 2 pagina's 345-351
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland