Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Theoretical Perspectives and Empirical Evidence Relevant to Classroom Instruction with Manipulatives
 
 
Titel: Theoretical Perspectives and Empirical Evidence Relevant to Classroom Instruction with Manipulatives
Auteur: Marley, Scott C.
Carbonneau, Kira J.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 26 (2014) nr. 1 pagina's 1-7
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland