Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  When Is Practice Testing Most Effective for Improving the Durability and Efficiency of Student Learning?
 
 
Titel: When Is Practice Testing Most Effective for Improving the Durability and Efficiency of Student Learning?
Auteur: Rawson, Katherine A.
Dunlosky, John
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 24 (2012) nr. 3 pagina's 419-435
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland